Komunikacijske veščine

Komunikacijske veščine, COACHING in mentorstvo – SPROSTITE SE IN ZABLESTITE V DRUŽBI IN KOMUNIKACIJI

Komunikacijske veščine so ključne za uspešno in srečno življenje. Odnosi med ljudmi zelo vplivajo na naše mentalno zdravje in samopodobo. Vsi si želimo, da nas okolica sprejme in spoštuje.

Tudi če smo introvertni, potrebujemo družbo in ljudje na katere se lahko zanesemo in s katerimi lahko delimo misli in prosti čas. Osamljenost je kot bolezen. Ima tudi podobne učinke na telo, posebej takrat, ko si je ne želimo.

Vendar nam ni vsem naravno dano, da lahkotno in sproščeno komuniciramo z ljudmi. Tudi zaradi primarne vzgoje ali slabe izkušnje se včasih zapremo ali izoblikujemo nezaželene in celo morda neustrezne komunikacijske vzorce, navade in pristope.

V poslovnem okolju govorimo o 60s elevator pitch-u (uvodni nagovor) – tudi v zasebnem življenju nam ljudje namenijo teh borih 60s, da začutijo kdo smo. Zato je pomembno obvladati tehnike učinkovite in sproščene predstavitve že ob prvem kontaktu z ljudmi.

Če ne pustimo dober prvi vtis, ko se predstavimo v novi družbi, na novem delovnem mestu, v novem timu, ali na razgovoru za delo, druge priložnosti pogosto ne dobimo. Tudi v prijateljstvu ali pri iskanju partnerske zveze je tako.

Sledi prijazen in spoštljiv small talk”, ki nam pomaga, da prebijemo led pri spoznavanju novih ljudi. Vendar tudi njega se učimo in smo vedno boljši, če znamo kako.

Če želimo spremembe v svojem družabnem življenju ali drugačen odnos okolice do nas, najverjetneje tudi sami moramo premisliti o lastnih komunikacijskih vzorcih, ki jih je nenehno treba prilagajati sogovorniku, situaciji in nenazadnje tudi cilju.

Iskrenost, odprtost in prijaznost odpirajo vsa vrata, vendar tudi te dobre lastnosti. če so pretirane, lahko motijo normalno komunikacijo.

Da bi boljše komunicirali najprej se moramo sprostiti in sprijazniti s samim seboj, morda se celo zgraditi kot osebnost, biti spontani, pomirjeni in se naučiti, kakor sebe imeti rad, da bi tudi drugim pokazali svojo lepo plat.

Vendar ne smemo pozabiti, ni dobro da živimo za druge, a izolirani na samotnem otoku tudi ne moremo preživeti. Postavljanje meja je veščina, ki nas lahko obvaruje od izgorelosti in pretiranega (nepotrebnega) razdajanja v domačem in službenem okolju. Le na ta način lahko prislužimo spoštovanje drugih in spoštovanje našega dela, truda in občutkov.

Nekonfliktna komunikacija – konfliktni coaching za boljše obvladovanje in reševanje konfliktov

Mediacijski družinski in partnerski coaching

Interna komunikacij v podjetjih